• Dag en nacht
  • bereikbaar

Schadeherstel

Wij werken als verzekeraar samen met een landelijke, volledig van ons onafhankelijke glasherstelorganisatie. Door deze onafhankelijkheid hebben wij de positie om de kosten en kwaliteit van het uitgevoerde werk op een goede manier te monitoren zonder enige vorm of schijn van belangenverstrengeling.

Voor het melden van schade stellen wij een algemeen of naar wens eigen telefoonnummer beschikbaar, voor het juiste nummer verwijzen wij naar het polis blad, of vul het onlineformulier in (zie rechts de button).

De gehele financiële afwikkeling van de schade loopt via ons. We ontzorgen hiermee de klant volledig zodat deze geen enkele inspanning hoeft te verrichten voor wat betreft betaling en declaratie van de herstelkosten.

Belangrijke en onderscheidende kenmerken van onze schadeafwikkeling:

  • Een (eigen) telefoonnummer om schade te kunnen melden 24 uur per dag, 7 dagen in de week.
  • Een gespecialiseerd en doorlopend op kwaliteit gecontroleerd herstelbedrijf met een landelijke dekking.
  • Een online-schademanagementsysteem met de mogelijkheid voor op maat gemaakte schaderapportages.